בגדי ילדות לאירועים

-47%

Basic collection - Limited edition

Ivory Towel Romper

79.00

טיפים לבחירת בגדי ילדים לאירועים

עומדים בפני אירוע חשוב ומחפשים בגדים לילדים לאירוע? בבוטיק האונליין של Bonbona מציעים לכם מבחר איכותי וייחודי של בגדי ילדים לאירוע במגוון מידות ועיצובים, לבנים ולבנות. ואם אתם מתלבטים באיזה בגדי ילדים לאירועים לבחור מתוך ההיצע הקיים, לרשותכם עומד צוות הבוטיק הפנוי לסייע. כמו כן לפניכם מספר טיפים לבחירה נכונה של בגדים, בין אם מדובר בבגדים לילדות לאירוע או בגדי בנים לאירועים.

  • חפשו אחר בגד המתאים לאופי האירוע. למשל לאירוע יוקרה יכולה להתאים שמלה מפוארת ומיוחדת כמו שמלת מקסי ארוכה, בעוד שלאירוע בטבע כדאי לבחור בשמלה יותר קלילה כמו שמלת קורדרוי עם נקודות, ואילו לאירוע אופנתי יכולה להתאים שמלת בוהו שיק מהממת.
  • התאימו את הבגד למועד האירוע. למשל לאירוע חוץ בשעות ערב קרירות כדאי לבחור לילד בחולצת כפתורים לבנה ארוכה וז'קט, ואילו לאירוע ביום קיץ חם יש להעדיף בגד קליל ואוורירי כמו שמלת גופיה טוטו. זאת בעוד שליומיום נבחר לרוב בבגד לילד במידה מעט גדולה שיגדל עימו, אך לאירועים תרצו בגד שיושב בול על הילד ושמחמיא לו כמה שיותר.
  • יש לדעת כי שילוב נכון של חולצה וחצאית מעוצבות יכול לספק תלבושת מרהיבה לאירוע, לא פחות משמלה. יתרה מכך, השילוב בין חולצה וחצאית מאפשר לא אחת ליצור לוק ייחודי עם סוגים שונים של בדים, צבעים ומרקמים, וגם יכול לשמש את ילדכם בעוד אירועים.
  • העדיפו בגד בגזרה שנוחה לילד, שהוא ירגיש עימו נוח במהלך האירוע. למשל, אם  לילדתכם לא נוח עם שמלות וחצאיות יתכן בהחלט שעדיף לבחור עבורה באוברול מעוצב ואופנתי.

הזמנת בגדים לילדים לאירוע

הזמנת בגדי ילדים לאירועים איכותיים ומיוחדים מוצעת בקלות ישירות דרך חנות הבוטיק שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי צרו קשר עם בונבונה בטלפון 0503868584

פעם ראשונה אצלנו?
הירשמו עכשיו לאתר

וקבלו 10% הנחה

לרכישה הראשונה באתר