סרטי תינוקות מיוחדים

סרטים מיוחדים לשיער לתינוקות – אין יותר מתוק מזה

לצד בגדים מעוצבים, בבוטיק האונליין של Bonbona מציעים מגוון פריטים נלווים איכותיים ומיוחדים. המבחר כולל גם סרטים לשיער לתינוקות שהופכים את המתוקה הקטנה לסוכרייה ממיסה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. סרטים לתינוקות שיש באתר ניתן לקנות כמתנה בתור סט של סרטים מעוצבים לתינוקות וכסיכות מעוצבות לשיער, או כפריט נלווה לצד פריטי לבוש מעוצבים לקטנים.

כמה דוגמאות לסרטים לראש לתינוקות

לפניכם מספר דוגמאות של סרטים לתינוקות לשיער שאנו מציעים באתר. למשל תוכלו למצוא סרט שיער לתינוקות מתוק ועבה במיוחד מבד כותנה איכותי ביותר, מעוטר בפפיון גדול לצד עיטורים בצדדים של פפיונים קטנים, שישתלב נהדר עם שמלה לאירועים. עוד סרט לראש לתינוקות עבה במיוחד ושופע בשיק שמוצע על ידינו, המתאים לאירועים מיוחדים, מעוצב עם קשירת פפיון ועם גימור של רקמה חומה בשוליים.

יש לנו גם סרטים לתינוקות לשיער עם קשירה בהדפסים עכשוויים של בנדנות בצבעים של כתום, כחול, ירוק ואדום, שיכולים להתאים להופעה יומיומית בבית, בגן, בחוף הים ועוד. כמו כן, כתוספת למראה חגיגי, למשל עם שמלת טוטו או שמלת טול, תוכלו להוסיף סרט לראש לתינוקת בצבע קרם מבד קרפ ייחודי מעוצב עם פפיון גדול במיוחד.

הזמנת סרטים לשיער לתינוקת

הזמנת סרטי ראש לתינוקות יפים, איכותיים ומיוחדים, מוצעת בקלות ישירות דרך חנות הבוטיק שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם בונבונה בטלפון 0503868584.

פעם ראשונה אצלנו?
הירשמו עכשיו לאתר

וקבלו 10% הנחה

לרכישה הראשונה באתר